2010. április 26., hétfő

Lóri egyik kedvence

És én meg persze örülök, hogy ilyen egyszerű desszerttel is örömöt tudok neki szerezni!

Egyszerű pudingos desszert


Hozzávalók:
- 2 cs puding
- 8-10 kanál cukor
- gyümölcsbefőtt és/vagy friss gyümölcs
- háztartási keksz
- tejszínhab

Elkészítés:

Előkészítek egy edényt, amibe szeretném a desszertet tenni. A gyümölcsbefőtt(ananász, barack,vegyes gyümölcskokél ) levébe beleáztatom a kekszet(ha nem hagyományos háztartési kekszet használok, akkor vigyázni kell, mert hamar elázik), egymás mellé helyezem az edényem aljában, elkészítem az első pudingot a hátán levő utasítások szerint(kicsit kevesebb tejjel-400ml, és kicsit több cukorral-4-5 kanál), ezt forrón ráöntöm a kekszre, majd az apróra vágott gyümölcsöt rászórom, belenyomkodom a pudingba...újra jöhet a keksz, puding gyümölcs és legvégül keksszel befejezem. Amikor kihűlt, hűtőbe teszem és tálalás előtt tejszinhabbal beterítem a tetejét. Kívánt szeletekre vágom( ne legyen nagyon vékony, mert széteshet) és tálalom. Jó étvágyat hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is ez az egyik kedvenc, meggyes változatban! "Úszósziget" néven fut, de én keksz helyett sokszor inkább babapiskótával készítem.

    VálaszTörlés